P: Czy można zrobić zakupy bez rejestracji?

O: Jak najbardziej, można!

P: Jak mogę złożyć zamówienie?

O: Zamówienie można złożyć na 3 sposoby: poprzez napisanie do Nas na adres e-mail , telefonicznie oraz standardowo przez stronę!

P: Jak otrzymuje produkt i po jakim czasie?

O: Produkt jest wysyłany automatycznie po zaksięgowaniu wpłaty na podany adres e-mail! Jeśli jesteś zalogowany, zamówienie możesz również znaleźć w zakładce “Twoje Zamówienia”.

P: Czy moje dane są chronione?

O: Tak, są chronione zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

P: Jak moje dane są chronione?

O: Dane osobowe są wykorzystywane przez firmę JK BASE GROUP sp. z o.o.. wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta – w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.gamestrom.pl  i nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych: możliwość sprawdzenia, poprawiania, aktualizacji i usunięcia.

P: Jak złożyć reklamację?

O: Reklamacje można składać poprzez poprzez wysłanie wiadomości na adres reklamacje@gamestorm.pl. Można również poprzez formularz, który znajduje się w zakładce “Kontakt”.

P: Czy wystawiamy fakturę?

O: Tak, po dokonaniu płatności za zamówienie prosimy o kontakt na adres e-mail:           w celu otrzymania dokumentu sprzedaży (Faktura lub nota księgowa).

P: W jaki sposób dokonać płatności?

O: Płatności można dokonać tradycyjnym przelewem bankowym lub za pośrednictwem natychmiastowych systemów płatności takich jak HotPay lub Przelewy24.

P: Czy mogę zwrócić otrzymany towar?

O: Niestety, ale konsumentowi nie przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy zakupu produktów niezapisanych na nośnikach materialnych, ale jest możliwa reklamacja, w tym celu prosimy o kontakt na adres e-mail: 

P: Jak odebrać zakupiony produkt?

O: Po zapłacie, produkt zostaje wysłany na adres e-mail podany podczas rejestracji.

P: Czy mogę anulować zakup?

O: Jak najbardziej tak.

P: Czy mogę zakupić towar przebywając za granicą Polski?

O:Tak, umożliwiamy taką opcję. Proszę jednak upewnić się czy zakupiony towar jest przeznaczony na region globalny lub na odpowiedni kraj, w którym ma zostać użyty.

P: Czy mogę usunąć produkt z koszyka?

O: Tak, zamówienia z koszyka mogą być usuwane i dodawane w dowolnej ilości i kolejności.