1. CZY JEST MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY?

Niestety, nie ma takiej możliwości. Jedyna aktualnie dostępna opcja to wysyłka elektroniczna na adres e-mail.



  1. NIE OPŁACIŁEM ZAMÓWIENIA CZY BĘDĘ PONOSIŁ JAKIEŚ KONSEKWENCJE? CO MAM ZROBIĆ?

W przypadku nieopłaconego zamówienia nie ponosi się żadnych konsekwencji. Proszę ponownie złożyć zamówienie.



  1. CZY MUSZĘ ZAŁOŻYĆ KONTO, ŻEBY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Założenie konta nie jest wymagane do składania zamówień, ale zachęcamy do jego założenia. 

Konto dostarcza wiele dodatkowych funkcji, dostępnych tylko dla zarejestrowanych - przechowywanie w jednym miejscu wszystkich zakupionych kodów, otrzymywanie kodów rabatowych, możliwość brania udziału w konkursach, czy też w przyszłości przyznawania punktów rabatowych za zakupy (będą brane pod uwagę zamówienia sprzed wprowadzenia tego programu) i wiele innych.



  1. CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ POPRZEZ SMS?

Na ten moment nie ma takiej możliwości. Jednak płatności sms’em zostaną wkrótce dodane.



  1. PODAŁEM BŁĘDNY E-MAIL, CO TERAZ?

Jak najszybciej napisz do nas na kontakt@exondy.pl, w temacie wiadomości napisz BŁĘDNY E-MAIL. W treści poinformuj nas o zdarzeniu oraz załącz potwierdzenie płatności.

Jeśli podany błędny e-mail nie będzie istniał, kod jest bezpieczny, jednak jeśli będzie inaczej, kod mógł trafić w niepowołane ręce i nie gwarantujemy poprawności działania kodu.



  1. PO JAKIM CZASIE DOSTANĘ KOD?

Zamówienia wysyłane są natychmiastowo po zaksięgowaniu wpłaty (w przypadku przelewu standardowego jest to 12h).

Jeśli wybrałeś któryś z tych sposobów płatności: Przelewy24, BLIK, BitBayPay i dokonałeś zapłaty, Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 5 minut od zaksięgowania płatności.






  1. OTRZYMAŁEM ZAKUPIONĄ KARTĘ, ALE NIE WIEM JAK JĄ ZREALIZOWAĆ.

Informacje o aktywacji kodu znajdują się na stronie zakupionego produktu, prosimy o zapoznanie się z jego treścią. Jeżeli nadal masz problem to skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy :)



  1. MAM POTWIERDZENIE WYSŁANIA PIENIĘDZY, ALE NIE DOSTAŁEM ZAMÓWIENIA. DLACZEGO?

Prosimy o dokładne sprawdzenie skrzynki mailowej wraz z folderami SPAM i inne. Jeżeli zakup był przy użyciu konta, prosimy o sprawdzenie zakładki MOJE KODY w panelu klienta. 

Jeśli wciąż nie możesz znaleźć zamówienia:

Realizacja zamówienia następuje w momencie zaksięgowania płatności (co nie jest równoznaczne z wysłaniem płatności). Czasami się zdarza, że operator płatności dłużej księguje wpłatę na koncie sprzedawcy, prosimy o zachowanie cierpliwości, kod zostanie wysłany automatycznie. 

Jeśli nie otrzymasz zamówienia w ciągu 30 minut, prosimy o kontakt.



  1. CHCĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE. JAK MOGĘ TO ZROBIĆ?

W celu anulowania zamówienia można je pozostawić nieopłacone. W takim przypadku prosimy o zignorowanie maila przypominającego o niedokończonej płatności.



  1. KLUCZ, KTÓRY KUPIŁEM, JEST NIEPRAWIDŁOWY. CO MAM ZROBIĆ?

W pierwszej kolejności prosimy upewnić się czy aktywacja następuje zgodnie z instrukcją. Jeśli proces aktywacji jest przeprowadzany poprawnie, a mimo tego nadal pojawia się błąd, prosimy o złożenie reklamacji za pomocą formularza kontaktowego.



  1. CHCĘ ZWROT ZA ZAKUPIONY PRODUKT

Prosimy o kontakt z wyjaśnieniami za pomocą formularza dostępnego na stronie. Przypominamy, że w przypadku wykorzystania kodu, zwrot nie jest możliwy.




  1. WYSTĄPIŁ PROBLEM Z PŁATNOŚCIĄ, ALE PIENIĄDZE ZOSTAŁY POBRANE. KODU NIE MAM.

W takiej sytuacji prosimy o kontakt z operatorem płatności, który został wybrany do opłacenia zamówienia. Jeśli nie wiesz jak to zrobić, skontaktuj się z nami, pomożemy.